1 vecka gamla idag!

Idag är det redan en vecka sedan valparna föddes - och tänk vad mycket som har hänt med dem sedan dess! Nu när man ser dem allihop på en gång är det väldigt svårt att föreställa sig att de alla fått plats inne i magen!!
Nu är det spännande var gång man kommer till valplådan, saker händer så snabbt.. Oddjob (eller Oddis som vi kallar honom) hade ju bara öppnat en liten springa i ögonen igår.. Och titta idag:


Oddjob har öppnat ena ögat!!


Det dröjer nog inte länge innan de andra följer hans exempel!
Idag tänkte jag försöka mig på en fullständig presentation med bilder på valparna. Jag skriver att jag ska "försöka" för det är inte så lätt att fota valparna!! Man får passa på med dem som inte ligger och diar men det är inget lätt jobb ändå!! Så fort kameran fått fokus på dem så kastar de huvudet åt andra hållet! :-)
Ibland är valparna så trötta att de somnar i handen.. Och ibland, ja då tuttar de på vad som finns, och är nöjda med det!


Sanchez tuttar och är fullkomligt nöjd med det!

Zelda verkar -tack och lov- må mycket bättre nu med! Aptiten och törsten har det ju aldrig varit nåt fel på, men nu i morse hade även tempen gått ner till 38.2! Puh så skönt!! Får verkligen hoppas att det fortsätter på den vägen!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så bra för Zelda då! :) Roligt å se ögonen :)

2008-10-07 @ 10:03:44
Postat av: EVA

men ååååååååååh vad de är söta!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback