Bondkullen - 3 veckor gamla

Här kommer de utlovade bilderna. Denna gången blir det bara huvudbilder, helkroppsbilderna blev inge' bra, de var alldeles för rörliga! ;-)

♥ HANAR ♥




Blofeld


Moonraker med en gäsp på g


Oddjob


Sanchez



Thunderball

♥ TIKAR ♥


Goldeneye


Goldfinger


Moneypenny


Octopussy


Scaramanga

Nu är det snart dags för lortgrisarna att få ett ännu större boende.. Men det dröjer nog en vecka till.. :-) Zelda undviker valparna i möjligaste mån och går bara in till dem för att dia och passar då även på att rengöra dem. Stackars mjölkkossan Zelda, särskilt med tanke på att valparna fått små huggtänder! ;-)

Kommentarer
Postat av: Kerstin & Sigge

Bara underbara!!Och vad olika de blir! Vi har ett särskilt gott öga till lilla fröken Goldeneye... Puss på er ALLA bebisar!

2008-10-22 @ 12:15:42
Postat av: Kerstin & Sigge

Bara underbara! Och vad olika de blir! Vi har ett särskilt gott öga till lilla fröken Gyllenöga. Puss, puss på er ALLA bebisar!! <3

2008-10-22 @ 12:17:31
Postat av: Malin

Dom förändras ju jätte mycket måste jag säga! Men dom är sååå söta :)

2008-10-22 @ 13:13:29
Postat av: Johanna

Hejsan!

Kikade in och tänkte bara lämna en liten kommentar. Vilka hemskt fina valpar du har just nu! Tyckte mycket om Oddjob och Moonraker =) Även fast jag aldrig haft en boxer så har dom en speciell plats i mitt hjärta =) Lycka till med alla valpar och hoppas dom hittar underbara hem! Mvh Johanna

Postat av: Johanna

Hej!

Haha, ingen fara!

Boxern har alltid varit min favoritras och drömras, men jag har aldrig riktigt fått det att funka med eknomomin, tiden, plats osv, än så läng iallafall =) Jag kommer dock äga en och säkert flera inom en snar framtid =D

Jag har två blandisar hemma (schäfer+karelare+ lapphund+gråhund+lite labbe+lite dalmatiner och en stövare+labrador) En tik och en hane på 5 och 7 år. Två goa rackare som jag aktivt tränar agility,drag och lydnad med på hobbynivå. Vill gärna ha en rasren vovve också så att jag får hålla på med utställning men det får jag vänta med =)

Är arbetslös så just nu är jag hundvakt några dagar i veckan åt en grandis kille på 5 mån. Grandis är också en ras jag är väldigt intresserad av så jag passar på att få erfarenheter och att lära mig =)

Märkte att detta blev ett väldigt långt inlägg nu men =D

Mvh Johanna

2008-10-22 @ 16:11:08
URL: http://www.johannahbloggen.blogspot.com/
Postat av: Lollo Wehlin

Hej!

Jätte fina valpar! Letar faktiskt efter en boxervalp just nu, men skulle vilja veta vad du tar för dom?

Svara gärna så fort som möjligt!

MVH Lollo

2008-10-24 @ 12:55:36
Postat av: Anna Tägtström

Åh, Goldfinger är på pricken lik min boxerkille Max, som också heter Goldfinger från första början! :)

Mvh

/Anna.

2008-10-30 @ 15:34:20
URL: http://www.maxelimax.com
Postat av: Johan Öhman

På söndag morgon går jag upp kl 06.00 för att gå min första sväng med Selma (Goldfinger)!

Ser fram empt att få en familjemdlem till som ju heter Selma!!!! Äntligen kan jag ha hund känns det som:=) Är och förblir en natt mäniska så tidiga mornar är inte min grej:=(, jobbat som snickare sedan-85:=) gääääässssssssppppppppp

Ser redan fram mot valpträffen om ett år eller så,och att Selma ska gilla att bo med mig Mimmi och Beatrice.Fantstiskt!

Ha en skön helg alla ni därute.

Johan

2008-11-28 @ 08:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback