Snösmältning + vit boxer = dålig kombination...

Alfons blir något fruktansvärt smutsig nu när vi är ute och går.. Zelda blir ju lika smutsig, men på henne syns det inte över huvud taget.. De flesta dagar nöjer jag mig med att torka av dem med en handduk men idag var jag så illa tvungen att duscha av dem båda två, till deras stora skräck.


Han ser ändå inte sååå smutsig ut...


Men till och med uppe på huvudet var det lera!

På promenaden märkte jag att Alfons kommit igen sig en hel del.. Han knappar in i hastighet på Zelda och han har även tuffat till sig och släppte inte pinnen, trots mammas skällande och jagande.. Efter promenaden och det ansträngande badet var det sova  som gällde för bägge vovvarna.


Tur att man har stora läppar som man kan ha som huvudkudde!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback