I andra hand..

Det känns som om hundarnas blogg numera kommer i andra hand, eller sjunde.. I och med facebook så minskar ju behovet av att sprida mina underbara jyckars trynen på nätet på annat sätt än genom just FB. Men alla har ju faktiskt inte Facebook, och alla som har detta sociala forum är ju faktiskt inte kompisar med mig.. Så jag ska försöka, med betoning på försöka, att bli en bättre bloggare igen!
Mina hundar (eller våra hundar) mår bara bra. Enya gjorde mig totalt rabiat igår genom att:
a) ignorera min inkallning, mitt "fy" och mitt "spott ut" för att istället
b) skynda sig att svälja ner ett större okänt rosa föremål, troligtvis inälvor eller dylikt.
Efter flertalet misslyckade försök att få henne att spy fick hon istället fil för att spä ut vad det nu var hon ätit. Men ida har hon - som vanligt - varit jättebra i magen så det var väl inget farligt ändå tackolov! Hunden med stålmage, det är Enya det.
Alfons är mer laid back. Gör allt han kan för att få vara med där vi är, men finner sig annars med det mesta. Båda våra hundar gör allt de kan för att få vara fysiskt nära, oavsett om vi sitter i soffan, i köket eller ligger i sängen. dessa försök är inte alltid helt uppskattade, men det är innerst inne trots allt lite mysigt att de vill. Här kommer några relativt färska bilder på godingarna!
Första täckespromenixen
Mina finisar! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

såsöt

2010-12-24 @ 22:50:27
Postat av: Anonym

kan du ta bort bloggen? jag vill ha namnet om du ändå nt bloggar du heter ju nt ens zelda?

men det gör jag

2011-05-17 @ 19:59:28
Postat av: Anonym

kan du ta bort bloggen? jag vill ha namnet om du ändå nt bloggar du heter ju nt ens zelda?

men det gör jag

2011-05-17 @ 19:59:31
Postat av: Rebecka

Jag heter inte Zelda nej, men det gjorde min första vovve, som bloggen handlade om från början. Så det kändes fel att byta namn på bloggen bara för att hon dog...

2011-06-14 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback