Skärtorsdag..

Dagen började med ett löppass.. Sen skulle jag iväg och lämna blod. Eftersom jag inte känt nåt efter förra gången jag lämnade så satt jag inte kvar i stolen särskilt länge utan reste mig upp och skulle gå ut. Då svartnade det för ögonen, så jag fick skynda mig och sätta mig ner i en soffa.. Efter en liten stund trodde jag att jag var okej igen, och reste mig på nytt. Den här gången svartnade det så illa att jag ramlade ner i soffan. Sen såg jag dessutom väldigt suddigt och allt var som i en grå dimma i flera minuter. Obehagligt! Så nu väntade jag ett bra tag innan jag vågade mig upp igen.

På eftermiddagen tog jag vovven med mig och hälsade på Nina. Jättekul att ses igen! Tyvärr sker det alldeles för sällan! Nu är det dags för lite plugg innan jag sjunker ner i soffan för kvällen! =) Och imorgon är det utställning. Hjälp! 

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback