Trött!

Det är märkligt att jag alltid är så trött! Nu börjar det ändå bli vår och med det ljusare och varmare! Det är väl knappast så att jag är alltför betungad av skolarbetet heller.. :-)
Nu är jag  äntligen färdig med ett utkast till basgruppsarbetet iallfall. Det känns skönt! Nu kan jag vila upp mig framför tv'n denna tisdagskväll (som för mig är veckans stora tv-dag!). Programmen som är av intresse för mig är:

Top Dog; underhållande personligheter, förutom att hundar är ett stooort intresse
Desperate Housewives; det blir nästan bara bättre och bättre! Vilken soppa de är i allihop!
Joey; lockar ofta fram flera skratt. Favoritpersonen är Bobby. Mer av henne i Joey!
♥ The Girl Next Door (Girls of the playboy mansion); jag kan bara inte låta bli att titta på deras flärdiga liv.. Men vad ser de egentligen i Hef? Han kunde ju varit deras farfar!!? Är det bara pengarna och kändisskapet som lockar, tro?

Ahh, nu börjar snart slappkvällen! Härligt! :-D

- Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback