Underbar dag!

I förmiddags var jag ute med hunden i skogen. Det var helt underbart väder, fåglarna kvittrade och livet lekte. Det var nog den skönaste promenaden i år! Jag var tvungen att fotografera naturen lite.. Dessvärre ser det inte en tiondel så underbart ut på kortet som det var i verkligheten!

Underbar dag!

Det var störtskönt iallfall! :-)

Skönt med helg nu.. Dessvärre måste jag plugga en hel del, och vad som är ännu värre är att Joel är i Uddevalla i helgen.. Så jag och Zelda är helt ensamma! :-( Dessutom har hon examination från hundkursen imorgon.. Och jag känner mig ganska tveksam inför hur det ska gå!
Det blir ett senare problem, nu ska jag ta mig en tupplur innan tvättiden börjar!

Auf wiedersehen! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback