2 veckor idag..

..tills jag får träffa min söta au-pairfamilj igen!!
Det känns helt sjukt.. När jag åkte därifrån var Michelle 5 och Piero 3.. Nu är hon 9 och han 7!! Hjälp! De har ju nästan blivit vuxna ju! Nästan..

Au-pairfamiljen

Hela familjen samlad, på Disney World (Animal Kingdom) i Orlando.. :-) Mycket trevligt att åka til Florida.. Skulle gärna åka tillbaka dit.. Det får bli när jag blivit rik och berömd.. ;-)

Jag och Piero

Jag och Piero.. Det är tur att jag har fått fotokalendrar med kort på barnen i julklapp varje år.. Så att man kan följa deras utveckling lite grann iallafall.. Piero är säkert jättestor nu! Och kan skriva och allt. Konstigt!

Jag och Michelle

Michelle.. Så underbart söt.. Piero med för den delen..
Uaahh.. Det känns faktiskt lite nervöst att träffa dem igen.. Jag känner mig inte nervös inför att träffa föräldrarna men barnen.. !! Från att ha sett varandra varje dag i ett år till att inte ha setts på... 3 år !! Roligt ska det bli iallafall.. Resans absoluta höjdpunkt? Inte omöjligt, nej. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback