Basel - fredag 24/11

Fredagen startade vi efter mitt initiativ på takterrassen. jag tyckte att det var tillräckligt varmt för frukost utomhus.. :-)

Frukost på terrassen

..men de andra började såsmåningom frysa.. Så vi fortsatte frukosten inomhus..

..och i lägenheten

Riktigt schysst lägenhet som James och Jason bor i.. Supercentralt dessutom! :-)

The ladiez

Alla fyra "grisarna" samlade! :-) Redo för att gå ut och shoppa.. Lägg märke till de runda poolfönstrena i taket.. Där har man allt sett en del av grabbarna "moona".. Ha ha!

Baselland am Rhein

Jag njuter av utsikten från Mittlerbrücke..
Jag och Marie tappade tyvärr bort de andra, så vi fick roa oss på egen hand.. Det gick rätt bra det med.. :-) Det är konstigt.. Jag har ju knappt sett tjejerna på 4 år! Ändå känns det helt naturligt att flamsa med dem igen!  

Julsmyckad stad!

Det var så vackert med alla juldekorationer, samtidigt som det kändes konstigt eftersom det var ca 14 grader varmt..

Me and my starbucks

Några koppar Starbucks-kaffe hanns allt med.. :-)

Grisarna är återförenade!

Från ca kl 17 började de första gästerna droppa in för James och Sabrinas gemensamma födelsedagsfest. Vi tjejer roade oss kungligt hela kvällen! Allt var nästan precis som förr! :-D

Jag o Marie

Jag och Marie.. Vi gjorde en paus från festen och gick ner till vårt rum och "lekte" (gick) catwalk på ett rött liggunderlag.. Ha ha!!

Fular mig..

Jag undrar just varför det är så roligt att göra miner på foton.. ;-)

Flickorna och Tim

Tim dök upp som en surprise.. För alla utom mig.. Jag hade tvingat James att avslöja hemligheten. :-) Ca 50 personer var väl på festen sammanlagt..

Marie, Elina, Per och Henke

..däribland Per som hade med sig en kompis från Sverige.. Henke.
Det var en mycket lyckad kväll med ovanligt mycket flams och trams från grisarnas sida.. :-D

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag prickade att det var en Starbucks innan jag såg det stora kortet! Det ska jag fanimig ha pris för...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback