Äntligen börjar det hända lite..

..med min kondition/form! Från att ha sprungit ca 10 km i veckan har jag denna vecka sprungit 26 km. :-) Idag var jag och Zelda ute och sprang 12 km i regnet. Det kändes i låren att musklerna inte riktigt finns där än.. Men flåset hänger med iallafall.. Alltid något att glädjas över. Äntligen börjar jag komma upp i den form jag hade under mina "glansdagar"..
Men mycket träning kvarstår förstås om jag nu ska springa marathon i vår.. Huu..

För tredje gången blev det Nike Air Pegasus när jag skulle köpa nya löparskor i somras.

Nike Air Pegasus


Jag tycker att de funkar jättebra för mig. Mycket löpkänsla och mycket dämpning. Sen tyckte jag att det var lite roligt att det var rosa på dem denna gången.. :-)

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.. Det tycker jag att jag förtjänar! :-) So long!

Kommentarer
Postat av: Victoria Ruotsi

Lycka till med ditt maraton...vilket ska du spring? Stockholm? Det ar roligt att ha nagot att trana for ett mal...;O) Blir mer motiverad da, tycker allafall jag! Kram Victoria

2006-10-23 @ 14:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback