Det där med att bestämma sig igen..

Jag var inne och bokade klipptid idag, så kl 9 imorgon ska jag få en ny frisyr.. Och då kvarstår samma kval som alltid: ska jag bara toppa håret eller klippa av rejält??
Jag har tjockt hår med lite självfall så det är inte helt enkelt med frisyrer.. Sist jag hade någorlunda kort hår kände jag mig som Gustav Vasa, men har jag utsläppt hår nu utan att platta det känns det som en lejonman.. Jag tror jag ska gå till frisören imorgon och ge henne helt fria händer.. Eller NÅGORLUNDA fria händer i alla fall.. Föreslår hon något som innebär ett klipp högt ovanför axelhöjd så är jag nog inte så intresserad.

Idag var vi och köpte skydd för växterna i landet, som består av ett litet "plank" som är 30 cm högt.. Får se om det skyddar mot nyfikna boxrar.. Jag räfsade även bort massa mossa och gödslade och sådde nytt gräs, så nu finns ju i alla fall förutsättningarna för en fin gräsplätt!

image316

Jag tog en idyllisk bild på Zelda vid stallet idag. Här ser hon riktigt from ut dessutom! ;-) Det var innan hon satte två bruna tassavtryck på min vita t-shirt.. Jag var tyvärr inte helt oskyldig.. Lägger man sig på marken och utmanar henne på lite brottning så vore det konstigt om man kom hem hel och ren.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hello!
Oj va spännande. Uppdatera gärna när ni varit på MH!!! Självklart får ni bo hos oss den helgen! Men räkna inte med ett eget rum ;O)
Ha det så gott!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback