GLAD PÅSK!

image307

Hoppas att ni alla får/har haft en härlig påsk!
 
Igår var jag tvungen att åka hem tidigare från jobbet, eftersom jag hade riktigt tung huvudvärk som dessutom resulterade i illamående. Jag var riktigt arg när jag körde hem eftersom jag kände mig klen när jag inte klarade av att jobba.. Hoppas att de inte hade FÖR roligt i natt bara.. Idag ska jag bara ta det lugnt så att jag åtminstone kan jobba i natt! Jag ska ut på en promenad, sen har jag inte så mycket mer på schemat. Rätt skönt det med!

Kommentarer
Postat av: Victoria

hej! =O)
Ajdå...dålig, det var inte bra! Du får hålla dig frisk tills vi kommer...
När ska vi komma upp? Har vi någonstans vi kan sova (vad ska vi ta med oss, sängkläder?)? =O)
nu snöar det här...fy!!! Våren var ju här!
Ha det gött!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback