Härligt med vår!!

Här kommer en liten fotokavalkad med foton från de två senaste dagarna.. Det är bara en tidsfråga nu innan det blir riktigt grönt i naturen, idag var det t-shirtväder igen! Härligt!

image308
Gårdagseftermiddagen tillbringade jag och Zelda med en promenad vid sjön..

image310
Jag beundrar pärlhyacinterna medan kaffet kokar klart. Sedan blev det fika på uteplatsen.

image309
Idag fick vi efter mycket om och men upp parabolen.. Men det krävdes ett par vändor upp på taket innan vi pejlade in rätt satellit..


Imorgon får vi besök av Victoria, Roger och Tira. Ska bli riktigt kul! Det  är ju inte alltför ofta som vi ses..

I övrigt har veckan varit lugn.. Bara jobbat 2 dagar och då har jag haft trafik halva dagarna och utbildningar andra halvan.. Vi hade en massiv trafikkontroll i torsdags som resulterade i 1389 blås sammanlagt (på en halv dag), det tycker jag var imponerande! :-) Positivt också att det bara var två som var positiva! Får se vad resultatet blir nästa gång..

Kommentarer
Postat av: Eva

åh, ge mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback