Helgen i bilder..

Som jag skrev så skulle ju Victoria och Roger hit i helgen.. Vi hade väldigt trevligt, skrattade gott och njöt av solen! Jag hade gärna lagt ut fler bilder, men med tanke på vårt snigelbredband så för jag nöja mig med dessa. Victoria lägger säkert ut nåt på hennes blogg med! (http://tira.blogg.se/milla)

image315
Lördagskvällen tillbringade vi vid grillen. Staffan kom över och var "grillmaster"..
Vi kunde sitta ute och äta, trots att klockan var efter 8 på kvällen! Riktig försommarvärme! Underbart! Fantastiskt gott med grillat med! Vi gick sedan in och spelade "knäppgök" och det skrattades så tårarna rann! :-D

image313
På söndag förmiddag började vi med en långpromenad. Tira och Zelda sprang så vi nästan trodde att de skulle springa ihjäl sig.. Tempot var grymt högt till en början men lugnade sig väl något mot slutet..

image311
Hela gänget samlat! Hundarna badade så fort de kom i närheten av vattnet! :-)

image312
När vi kom tillbaka hem gjorde vi iordning en fikakorg och satte oss på bryggan. SÅ VARMT OCH SKÖNT! Victoria mumsar cornflakeskaka.. :-)

image314
Tira badar återigen.. :-)

Sedan köpte vi lite mat på greken och åkte hem till Andreas och Jenny och åt på deras altan. Zelda var rätt trött efter att Victoria och Roger åkt.. :-)
Vi hade jättetrevligt som sagt och ni är välkomna tillbaks anytime! ;-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

hej!
Tack för senast!
Va häftigt det speglar sig under tira i sjön ;O)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback