Jag blir alldeles sjuk...

Jag var inne på Millas (och Joanna och Magnus) hemsida och fick se deras nya valp Bob. SÅ SÖT! Jag får ont i magen för han var så söt! Jag vill också ha en valp!!

Något annat som var väldigt sött var dagens påskparad här i Torsby. Massor med små påskkärringar och påskgubbar som givetvis fick poliseskort genom "staden" av undertecknad samt äldst i tjänst. Jag blev alldeles varm när jag såg deras röda kinder, stora fräknar och hucklen. Det blev inte bättre av att flera små barn kom fram och gav mig ihopvikta strutar som de målat, som man ska fylla med godis. Barn är så härliga! :-)

Nu väntar mig tre nätters jobb och jag kan tänka mig att det blir en del att göra - kul! :-)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja han är go lilla Bob...Det är en schäferhane på 3 månader...Det tog lång tid att bearbeta Magnus men det gick till slut...Så nu får vi se vad det blir av lilla Bob...Det verkar som allt är bra med er? Härliga bilder från cykelturen....kram från flocken i Växjö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback