Utflykt till Mårbacka

Jag var sugen på att göra en utflykt idag, så vi packade kaffekorgen och begav oss mot Sunne, närmare bestämt till Mårbacka. Själva huset var inte öppet (det visste vi innan) men vi tänkte att det kunde vara trevligt att titta på omgivningarna.. Och att dricka upp kaffet, naturligtvis! :-D Vi började med att titta på ladugården.

image298
Vi letade efter någonstans att sitta i närheten av ladugården, men jag tyckte inte att utsikten var tillräckligt fin...


image299
..så det blev kaffe framför själva boningshuset i Mårbacka istället!

Det var otroligt varmt att sitta i solen! Jag och Joel satt i t-shirt respektive linne (som synes på bilden) och Zeldas tunga hängde långt! Hon tyckte inte att det var särskilt roligt förrän på slutet av utflykten.. Då det var dags för lite bus.. :-)

image300
Först busar Zelda med husse...

image301
..och sen blir det bus med matte! Kolla in Zeldas Yoda-öron! ;-)

Utflykten avslutades på Sibylla i Sunne! Mmm!! :-) Det gör en gott med utflykter tycker jag! Nästa gång tar vi nog svängen norrut istället!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Härlig utflykt ni varit på. Vi besökte Mårbacka när vi skule upp till Andreas och Jennys bröllop. Himla fint!
Ska bli kul att besöka er, kul att vi kunde få ihop en helg. :O)
kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback