25 år idag!

Så idag var man redan ett år äldre.. Bara 40 år kvar nu innan pensionen, he he.. ;-)
Dagen har varit BRA, började med en heldags jobb.. Jag har lite dåligt samvete över att jag inte fick särskilt mycket gjort bara.. Satt och väntade på "min" misstänkte, men personen i fråga ville inte komma idag heller trots min kallelse. Nu skrev jag en skriftlig kallelse, kommer personen inte på den blir personen hämtad. Det kan iofs bli lite kul.
Jag och Antonina firade våra födelsedagar ihop idag på jobbet idag och bjöd på smörgåstårta och daimtårta. Smaskigt värre.. Vi uppvaktades med sång (från alla) och tal (från chefen).  Trevligt trevligt! TV4 Värmland var där med för att intervjua Antonina, så håll ögonen uppe på webben; reportaget skulle läggas ut där och det kan mycket väl hända att jag är med på ett hörn..

Efter jobbet åkte jag hem till mina kära; Joel och Zelda och inväntade Andy, Jenny och Maja.
Vi hade lite födelsedagsfika och umgicks.. Här kommer några bilder från fikat..

Joel och Andy
Joel och Andreas.. Andreas har fått ett fint tulpanskägg.. :-)

Maja med sin mor
Jenny och Maja

Tittut!
Maja leker tittut..

Var glad, var glad!!
..och tycker det är JÄTTEkul! Eller så är det kameran som är så fantastiskt rolig igen..

Fågelholken.. :-)
Maja ser förvånad ut.. Eller så leker hon fågelholk.. Man vet aldrig!

Måste tipsa om en rolig sajt med..
http://www.xn--hagfrs-zxa.se/ Gå in och lyssna på "ljudklipp" så får ni höra hur roligt de pratar här i trakterna, he he! Dröjer nog inte länge förrän jag börjar prata så också! ;-)

Tack alla som hört av er och gratulerat under dagen! Ni är för söta! :-)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Först màste jag bara säga, oj oj oj vad söt Maja är!! Underbara varelse.
Du verkar verkligen ha haft en toppendag igàr. Härligt värre :D och tv kändis och allt, jag säger dà det. Fick du nàgra extra trevliga presenter?
Ha ha ha ja virriga människor finns det allt gott om här i världen. Vilken tur att det finns smarta poliser, som du själv, som kan uppdaga detta och fànga de riktiga tjyyyvarna och banditerna. Jag fattar att det känns knäppt. Jag är verkligen imponerad av dig! Jag tycker du är megahäftig. Vad säger din man dà ;P
Mr T är Jan det stämmer bra, han heter Trogus i efternamn, där av Mr T, jag brukar kalla honom Mr Trogus, men jag vill inte skriva ut det i min blogg. Han är underbart härlig :D och gör mig jättegott!
Ta nu hand om dig!
Kram fràn ett soligt Basel med snö och minusgrader!
/CC

Postat av: Victoria

Grattis grattis på dig (i efterskott)! Fick du kortet igår? Jag skrev in en adress jag trodde eftersom jag inte fått ert postnummer :O)
Kram kram

2007-01-25 @ 12:17:10
URL: http://tira.blogg.se/milla
Postat av: Victoria

Hej hej!
Låter som om du har ett väldigt spännande jobb!!! Själv viker jag tvätt och sköter maskiner mm.! Sådär, men bättre än inget!!! :O)
Mysig lägenhet ni har...Vi kanske kan planera in någon helg då vi kan komma upp och hälsa på (när det är lite mindre snö kanske) ...Ska bli spännande!

Ha det gott!!! kram kram

2007-01-26 @ 11:24:12
URL: http://tira.blogg.se/milla
Postat av: Yx

E litta jänt.. Å så bli...

2007-01-30 @ 13:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback