Finally!!

Sådär! Då var äntligen ADSL'et inkopplat! :-) Efter lite om och men fick jag släpa in skrivbordet till sovrummet.. INTE snyggt, men det är ju bara en tillfällig lösning. Vi får se till att skaffa en låååång kabel som räcker till "arbetsrummet".

Nu är det redan en vecka sedan det var examen.. Här kommer några bilder från dagen.. En alldeles underbar dag, för övrigt! :-D

Examen!
Emil, jag och Andreas

Hela klassen
Hela klass P4C!

Vi firade med familjen genom att äta mongolisk buffet, sedan åkte vi vidare till Jönköping. Där var det presentöppning som gällde. Mycket trevligt! :-)

Dagen efter kom släktingar och vänner och gratulerade. Vi hade lite "öppet hus" med lunch och fika.. Det var riktigt kul och mysigt att träffa alla!

Gladis och Hass
Staffan och Maja

Mormor och Maja
Mormor, Maja och Lilja

På söndagen bar det iväg upp till Torsby! Redan på måndagen var det dags att "jobba" (det var introduktionsvecka första vekan). Veckan gick fort! Skönt att ha klarat av kompetensen nu iallafall! På måndag börjar allvaret på krim! Spännande!

Idag var Zelda och jag ute en sväng i kylan (-11 grader). Hon njöt i fulla drag, och jag med faktiskt. Det var kallt men uppfriskande!
Det känns som om man bor i fjällen när man möter snöskotrar på vägen! :-) Inte heller så vanligt längre söderut att folk åker spark, men här gör de det! :-D

Vinter Zelda
Zelda nere vid sjön

Nu ska jag fortsätta att packa upp grejer, sedan ska jag och Andy åka en sväng på längdskidorna! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback