Nästan klara med lägenheten..

..eller ja, det resterande har tryckts in i de påsar de var i, i garderoben.. Jag orkade inte se dem längre, he he.. :-) Och nu på allmän (läs Vickys) begäran så kommer bilder på nya lägenheten..

Hallen
Hallen med den fina akvarie-dörrmattan.. ;-)

Sovrummet möblerat
Sovrummet.. Något stökigt, men men.. Notera att skrivbordet INTE ska stå här sedan, men tills vi skaffat en längre nätverkskabel får det stå här..

Köket
Köket.. Jag är mycket nöjd med nya inköpet av "kopplampan" som hänger i fönstret. :-)

Vardagsrum och matrum
Halva vardagsrummet med matsalen.. Här har vi tänkt att måla om och måla fönsterväggen som nougatbrun fondvägg och de andra väggarna vita.

Vardagsrum andra hållet
Andra halvan av vardagsrummet med kaminen nere i hörnet.

Arbetsrummet
Arbetsrummet.. Och här ska alltså skrivbordet stå mitt emot Billy bokhylla.

Gästrummet
Och så sista rummet; gästrummet.. Här ska det i framtiden finnas en bäddsoffa också.

Favvo-ljusstaken
Måste bara ta med en bild på favvo-ljusstaken också. Gillar den riktigt mycket!

Idag var första dagen på jobbet. Jag börjar ju med 7 veckor på krim. Det känns riktigt spännande! Idag har jag dock, som den kaffetant jag är, druckit alltför mycket kaffe. Usch. Det sprutar nästan ur öronen. Det var nästan så illa att händerna började darra.. Imorgon ska jag börja dagen med att renskriva ett förhör och dricka en kopp varm chocklad istället! :-) Härligt att se fram emot jobbet!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Wow wow wow, sweet! Den lägenheten har verkligen potentiell! Verkligen trevligt. Härligt för er.

Och verkligen jätteroligt att jobbet funkar och är skoj. Det är verkligen sà viktigt att trivas pà jobbet eftersom man spenderar sà pass mycket tid där.
Mmm vad gott med smörgàstàrta och daimtàrta! Det vattnas verkligen i munnen. Hur mycket fyller du? Jag fyller väl inte àr jättesnart, 20 februari, men det är mindre än en mànad kvar. Dà fyller jag 26 stoora àr. Jag ska fira med semlor pà svenskträffen, jag fyller nämligen pà fetisdagen, men svenskträffen är den 14:e jag kanske gör ett hjärta pà de :D

Ha det bäst!
Bis bald.
/CC

Postat av: Victoria

Vilken fin ljusstake! :O) Kanon! Ser ut som ni har kommit i ordning ordentligt bra ju :O) bara skrivbordet som ska flyttas ;O)
kram kram

2007-01-25 @ 12:22:15
URL: http://tira.blogg.se/milla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback