Nostalgitripp..

Idag fick jag ett plöstligt infall att ladda ner gamla amiga-spel.. Jag kunde ju sitta timtals vid datorn som liten.. Och på något sätt så har man ju förskönat dessa spel.. Jag tycker ju inte att dagens dataspel kan jämföra sig ALLS med de jag spelade som liten.. Men efter att ha spelat Giana Sisters en liten stund så är det nästan att jag tar tillbaka detta påstående.. Antingen har jag mognat väldigt på de senaste 15 åren (vilket iofs är mycket möjligt) eller så var det helt enkelt inte så kul som om jag kom ihåg! Sorry, men så verkar det nästan vara.. Annars kanske det är så att man är mer krävande i dagens samhälle eftersom nöjesutbudet är större..

 

GS


Det var dock trevligt en liten stund att känna sig som 9-10 år igen.. Synd bara att jag är för rastlös och att det inte var något ljud med på spelet!

Kommentarer
Postat av: Joanna

hej på er långt uppe i Sverige!Hoppas allt är bra med er och grattis i efterskott...Hoppas jobbet går bra och att du får hämta den misstänkte ;-). Ha de så bra...kram från oss tre i Växjö

2007-01-29 @ 13:40:52
Postat av: YX

UUUUHHHHH TÔCKEN MÄNNISH

2007-01-30 @ 00:00:00
Postat av: Victoria

Hallå Hallå!
Pendlar Joel till Växjö? Hur länge då? Läget annars?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback