Ute på tur..

Man får passa på att njuta nu av det underbara vintervädret! Jag, Joel och Zelda tog en tur på skidspår här i närheten..
Zelda tyckte att det var jätteroligt; sprang som en dåre och försökte bita i skidspetsarna! Jag har ju inte åkt särskilt mycket de senaste åren, så jag ramlade några gånger, varav en gång det gjorde riktigt ont!

Joel och Zelda
Joel och Zelda.

Matte o Zeldis
Jag och Zelda

Skönt att Zelda har rusat av sig ordentligt! Nu ligger hon på sin älsklingskudde med sin älskade "pip-sko" framför sig.. Hon är ju skendräktig, så hon har adopterat en grö liten platsko som piper.. Den bär hon omkring på jämt och lägger bredvid sig när hon sover.. Fåna!

Nu ska vi snart få besök av Joels föräldrar och systern med barn. Dvs vi har lite städning framför oss.. Uuuhh!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Va härligt det ser ut i skidspåret. Jag är hemme hos min mor och far nu och ska visa dem att du är tvstjärna.

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback