Äntligen är han här..

..som vi har väntat.. Eller ja, kanske mer Joel som har väntat.. Men natten till söndags föddes han iallafall med vissa komplikationer, vår lille Ares.. Så det var bara för oss att skynda oss upp från Varberg, där vi varit på bröllop.

66676-358
Han var ganska kelen, den lille krabaten..

Han var ganska smal och långbent och såg faktiskt lika mycket ut som en älgkalv som ett föl! Men han var allt lite söt ändå! :-)

66676-359
Mamma ZinZara och lille Ares.

66676-361
Matdags i gröngräset!

66676-360
Vår lille älg.. jag menar fölis! ;-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh vilken liten sötis... Älgen som smeknamn kanske? ;) Ni ska inte komma förbi dessa trakterna och hälsa på? Jag slutar jobba på tvätteriet den sista aususti och får jag inget annat jobb då så kanske jag kommer upp och hälsar på er en sväng när det passar er!?!
Tira har bott lite med mig men mest med Milla det senaste pga. pappas allergi och att hon är tryggast i sitt hem...
Jag hoppas dock att jag får tag i en lägenhet snart, det känns ganska aktuellt! =O)
Du får ha det så gott! kram kram på er och pussa på fölungen från mig ;)

2007-07-25 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback