Undrar just vad jag svarade förra gången..

För någon/några månader sedan gjorde jag detta kaffetest och fick då resultatet att jag var en "soy latte". Något besviken var jag väl, eftersom jag tyckte att det lät lite för hippt och för mycket kaffedrink för att vara jag.. Men nu ville jag testa igen, eftersom jag inte minns vad jag svarade sist. Jag tänkte att det skulle vara kul att se om jag blev soy latte igen.. Men se - vilket ljuvligt resultat! Tusenfalt bättre än nån skräpkaffedrink! ;-)

You Are a Plain Ole Cup of Joe
But don't think plain - instead think, uncomplicated You're a low maintenance kind of girl... who can hang with the guys Down to earth, easy going, and fun! Yup, that's you: the friend everyone invites. And your dependable too. Both for a laugh and a sympathetic ear.
What Kind of Coffee Are You?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback