Tjejsnack v. 20 - Hur mycket man är du?

Hur mycket man är du?
(Om dessa frågor nu skulle ha något med manlighet att göra så skulle jag vara en tvättäkta sådan..)

· Byter du glödlampa om det går en?
Nej, jag tänder levande ljus.. Jo självklart byter jag glödlampor!!

· Tankar du bilen?
Ja, och den mesta andra enkla servicen med.. Gränsen går någonstans vid att byta olja..

· Vet du vad man gör om en propp går?
Ja, det är väl inte särskilt svårt att sätta i en ny.. Men jag har faktiskt aldrig bytt någon, bara slagit på jordfelsbrytaren några gånger..

· Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny tv?
Ja, jag har iallafall ställt om kanalerna ett par gånger..

· Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
Ja men jag tycker att det är vidrigt äckligt att rensa ut allt äckelhår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback