Fotbollshysteri!

Jag är inte egentligen så intresserad av fotboll.. Men när jag väl tittar så fastnar jag! Det är liksom svårt att inte ryckas med då. Men jag är inte sån att jag skriker eller kastar strumpor på TV'n om det går dåligt, däremot kan det komma något lättade utrop om det går bra.. Idag har jag fått mig några riktigt goda skratt när jag lyssnat på nyheterna på radio, där de spelat upp kommentarernas kommentarer vid målen från matchen igår. Även vanligtvis är de riktigt roliga att lyssna på när de blir sådär exalterade som bara en fotbollskommentator kan bli, men det var riktigt roligt när en utav dem skriker direkt efter Hanssons mål något i stil med: "Om Ibrahimovich mål var ett drömmål var det här ett j-la skitmål!!! Men det gör ingenting!!" Ha ha! Det var en mening från hjärtat!

Heja Sverige, oavsett om jag kommer titta eller ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback