Ack, min bristande karaktär är en plåga!

Idag hade jag dagen planerad borta i Hagfors. Jag skulle dit i tjänsten, så vid halv 9 lämnade jag Torsby. 10 hade jag ett möte inbokat, men personen i fråga kom dessvärre inte.. Så vid 11 hade jag fått nog och gick mot bilen igen.. (Skulle sluta kl 12..)
MEN, när man är i Hagfors så kan man jag inte lämna byn utan ett besök på Nöjesbutiken.. Jag skulle vilja påstå att de har norra Värmlands bästa sortiment av lösgodis. (Boogart i Sunne kommer dock på en stabil andraplats.) Så, min sockerfria vecka gick upp i rök.. IGEN! (Det gjorde den i ärlighetens namn redan igår, när jag drack glögg och åt pepparkakor..) :-S
TUR att vi inte har så gott godis här i Torsby! Annars hade mitt begär varit ÄNNU större (om det nu är möjligt!)


Suck! Bara några få bitar kvar!

Kommentarer
Postat av: Karoline E

Haha.. GÖTTEPÖSEN dessutom.. jag kan även rekommendera Videomixs (eller Hemmakväll som de envisats med att byta namn till) lösgodis.. Mumma!



Och du är inte den enda som har sockersug.. inte bra heller när man jobbar i samma tur som tre stycken män som kan äta vad som helst och när som helst utan att gå upp ett gram. Jag i min tur tittar på när de äter och ökar 5 kg i vikt :)

2008-11-20 @ 16:06:46
Postat av: eva

hihi, godis är gött! har precis lagt mig med en påse ;) he he!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback