I am a superhero!

..i alla fall i mina drömmar! Jag har, så länge jag kan minnas, haft superhjältedrömmar, där jag är stark, snabb och slåss mycket. Jätteknäppt, jag vet, men ändå vaknar jag med ett leende på läpparna. Otroligt ofeminina drömmar, men så sjukt roliga! Det känns liksom bra att vakna och för en liten stund få tro att man räddat en hel stad från att gå under eller något liknande.. Ofta råkar jag i knipa i drömmarna, men lyckas i sista sekunden ta mig ut/bort/lyckas fly i sann McGyver-anda. Faktum är att det är dessa drömmar som är allra roligast att drömma! Jag minns faktiskt min första superhjältedröm.. Jag gick på dagis och brukade titta på Batman och Robin på TV (nån som sett du nu i "vuxen" ålder förresten? Vilket oerhört töntigt program!!) och drömde att jag var medhjälpare till de båda och hjälpte till att slåss mot skurkarna. BAFF! POW! Osv.. :-)
Undrar just om det är drömmarna som påverkat mitt yrkesval, ha ha!


Is it a bird, or a plane? No, it's superBecka! ;-)

Kommentarer
Postat av: Eva

haha vilken cooling ;)

Postat av: Danne

Oh. My. God.

2008-11-05 @ 22:00:30
URL: http://dannydang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback