Inte likt mig..

Nu ska jag göra något väldigt ovanligt och faktiskt lista tre "tjejgrejer" som står högt på önskelistan.. Och det handlar om smink och hårvård!! Detta har jag ALDRIG gjort innan, och det känns egentligen konstigt och fel eftersom det inte är den ytliga sidan av mig som jag vill spegla i bloggen.. Men jag är så nyfiken på följande produkter, så jag bara MÅSTE lista dem här.. :-)

Nr 1. 1. Urban Decay - Book of shadows. Smink. Jag som aldrig köper smink, (förutom mascara) skulle faktiskt kunna tänka mig att lägga ut de drygt 300 kr som det kostar för dessa underbara ögonskuggor! Provade Urban Decay när jag var i Glasgow och fastnade djupt för märket! Med dessa skulle jag kunna variera mig i all oändlighet.. Och med tanke på hur ofta jag sminkar mig skulle de förmodligen räcka livet ut! ;-)


Simply beautiful!

Nr 2. Proactiv.. Hudvård alltså. Och ja, jag är svag för viss reklam.. Särskilt den där pengar garanteras om man inte blir nöjd. Vill testa en månad.. Men 400 kr varannan månad är liiiite väl saftigt.. Om det inte är görbra förstås.. Hmm.. Får väl se efter jag har provat..


Kanske kommer jag se ut som Jessica Simpsons efter, vem vet! ;-)


Nr 3. Schampoo. För hästar. Mane n' Tail. Passar nog mitt tagellika hår skulle jag tro. Har faktiskt fått bra recensioner.. Så återigen.. Måste bara prova!

Iiiiihhhhhh!!

Såå.. Slutsatsen: Den dag jag blir rik och berömd kommer jag köpa alla ovanstående! Over and out!

Kommentarer
Postat av: Eva

åh vännen vad du är söt! är d klar med julklappar och så? eller ska du inte köpa ngra kanske? vi kanske kan ta en tur till stan ngn dag? =)

Postat av: Eva

nja... det är kanske inte så spännande.. jag har fortfarande inte fått svaret =) hehe

2008-11-17 @ 11:03:59
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Eva

ahaaaaaaaaaaa ;) Jag är klar bara jag får pengar =) för jag VET vad jag ska köpa...saknar bara pengar! ;)

2008-11-17 @ 11:19:53
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Eva

Ska du till Sunne dne 6 december?

2008-11-18 @ 10:21:42
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback