Tänk om..

Nu börjar jag bli nojig! Jag har tränat som bara den iår, (okej kanske inte andra halvan av sommaren så mycket som jag hade tänkt, men bra mycket mer än vanligt) med målet att springa BRA på lidingö.. Och nu, sista veckan har jag fått ont i halsen och ont i huvudet.. Så pass att jag "överlever" dagarna med en "lagom" dos Panodil forte.. Så träning är det inte tal om nu direkt.. Men jag hoppas  hoppas HOPPAS att jag ska tillfriskna så att jag kan åka upp till hufvudstaden på fredag.. Annars har ju all träning varit i onödan! :-(
En sak som verkligen inte gör något bättre är att Zeldas dräktighet verkar vara så jobbig nu att hon stönar och suckar och har svårt att sova.. Så då låter hon inte oss sova heller.. Rätt vad det är slår man upp ögonen och tittar rakt in i ett par bruna ledsna hundögon.. Till råga på allt har hon börjat ta sig friheter, som att till exempel klättra upp i sängen! En sån liten fräckis! Jag hoppas att valparna ploppar ut snart, så jag får sova!!?? :-S

Kommentarer
Postat av: Eva

Japp. Har "kopierat" en del inlägg från förra bloggen, sådant jag vill ha kvar! Har nästan raderat allt i "riddle" blogen nu! Så snart är det BORTA! He he.. Allt bra med mig. Dumt att du inte mår bra! Hade jag bilen skulle jag komma med honung till dig ;) hihi! Jag sitter och pluggar nu, men har en del avbrott då jag bloggar och kollar mailen, ögonen står still i skallen på mig. suttit på en stol hela jävla dagen, plugg plugg plugg......

Postat av: Eva

hoppas hon får valpisarna snart så du får sova. Har ni många spekulanter?!

2008-09-23 @ 17:24:47
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Eva

Kul! tack så mkt du!! Hoppas vi kan ses snart! Lägger snart ner pluggandet för idag, det går runt runt runt... I need food!

2008-09-23 @ 17:41:37
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Eva

MUMS!! DU? blir det persbrandt nu??

2008-09-24 @ 20:20:20
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback