Jag vet att jag spytt galla förut..

..över haremsbyxan.. Men ärligt! En bild säger mer än tusen ord sägs det...

Tight över vaderna, gigantisk över rumpan och ner över låren. Det påminner mig om en kamel som gick på stranden i Egypten med en påse under magen som den uträttade sina behov i.
Haremsbyxan ser helt enkelt ut som om man går omkring med en bajsfylld blöja. Usch! Hoppas verkligen att det inte är en trend som kommer smitta ner många! Sluta vara så trendkänsliga och modemedvetna och se hur plagget ser ut egentligen! *Klöks*

Kommentarer
Postat av: Danne

STOP! Hammertime! xD

Postat av: Eva

åååh, finns de i rosa!!!!!!!!!!

2009-04-11 @ 19:41:24
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Madde Björk

Eller hur är de fula!!!! fruktansvärt!! höll by the way på att skratta ihjäl mig när jag läste inlägget nedan hahaha.. Hoppas allt är bra me dig!! Kram Kram

2009-04-15 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback