Idag är det da'n..

..före da'n före da'n före da'n före da'n före da'n före da'n före da'n före doppareda'n. :) Nu äntligen har jag börjat ta tag i julgodiset! Igår såg jag ett recpet på aftonbladet som såg väldigt gott ut; fikon- och russinbollar med julsmak. Och såhär blev de:

Behöver jag tillägga att de nästan var ännu godare än de såg ut att vara? :)

 

Imorgon fortsätter baket med lite ischoklad och kanske även knäck.. Ibland är jag allt en riktig liten hemmafru! :) Självklart har jag julmusik i bakgrunden. Eller varför inte musikhjälpen? Har ni inte önskat någon låt än så GÖR det! Hjälp musikhjälpen att minska malarian i världen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kalaaas =) /eva

2009-12-17 @ 15:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback