Hair är mitt liv..

..ja det kan man nästan säga för det har varit MYCKET fokus på mitt hår de senaste månaderna. Från blont till ljusbrunt till mörkbrunt.. Och nu vill jag tillbaks till blont hår.. Visserligen trivdes jag bra även i brunt - men det kändes inte som om det verkligen var jag! Jag är blond innerst inne.. Så idag tog jag första steget mot en ljusare hårfärg.. Jag tänkte göra ytterligare en omgång om ca 2 veckor när håret återhämtat sig något.

Tur att man är så snygg när man håller på med slingor! ;-D Jag vet inte vilket som är bäst bara..

Steg 1:


Även kallat "jättebebis-stadiet"

..eller steg 2:


Troll-dock-stadiet

Man får väl vara tacksam över att man åtmistone blir snyggare när man är klar!


Första steget mot ljuset! ;-)

Kommentarer
Postat av: Eva

då går vi mot ljusare tider tillsammans då =) hihi.... Tack jag älskar spegeln....=)

Postat av: Eva

Blon och mörkbrun är bäst på dig tycker jag =) hörru? jaa, kanske inte blond men iaf ljusare, får se... vill egentligen va så där riktigt blond som jag var 2004, med mörkt underhår.. får se =)

2009-01-22 @ 11:28:27
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Eva

nej så ljus blir jag nog inte heller, trivs i båda, önskar jag kunde byta oftare =)

2009-01-23 @ 17:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback