Mer smittsamt än vattenkoppor!

Måste börja med en liten parentes.. Det ringde precis på dörren, och när jag öppnade stod en ung kille utanför dörren med en lapp i handen. Han var enligt lappen någon polsk student som försökte tjäna pengar till forsatta studier genom att sälja teckningar. Jag sade vänligt men bestämt nej tack och hade fullt sjå med att hålla i mina "bestar" som gärna ville fram och undersöka vem han var (och förmodligen överösa honom med glädjeskutt och pussar). Killen gav sig dock inte utan började plocka fram bilder och visa mig. Jag log och sade, "Sorry, but no thank you". Efter mitt 5:e eller om det var 6:e nej gav han sig (äntligen) och började då prata surt på polska (!), vilket han fortsatte med även fast jag stängt dörren. Det retade mig lite. Om jag hade slängt igen dörren i ansiktet på honom eller varit otrevlig hade jag förstått honom, men jag tror knappt man kan säga nej tack på ett trevligare sätt än vad jag gjorde.. Dålig förlorare måntro? Nåja, nu till dagens egentliga ämne:

Jag satt och gäspade stort, då jag fick se en bild på någon som gäspade, vilket gjorde att jag gäspade igen! Sjukt! Det räcker alltså med att man ser en bild! Så titta noooga på följande bilder en liten stund.. Och se om inte även DU kommer gäspa!







Det spelar inte ens någon roll om det är en människa eller ett djur som gäspar!








Nej, vad säger ni? Dags att gå och lägga sig?? ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sant! /eva

2009-01-31 @ 10:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback