Änglar finns!

Har du någon gång träffat en vilt främmande människa som vet allt om dig? Utan att du behöver säga någonting så vet denna människa allt om dig, saker som även dina närmsta kompisar inte förstått? Som direkt ser på dig att något inte är bra och erbjuder sin axel som tröst.. En ängel kan man säga.. Det har jag gjort. Det var många år sedan nu, men jag minns det fortfarande väldigt väl. "Ängeln" är nog själv inte medveten om att hur mycket han hjälpte mig just då, och jag kan inte beskriva i ord det han gjorde för mig bara genom att lyssna på mig och finnas där.
Jag har min förklaring till varför han kunde veta allt det där, det är ett ord på tre bokstäver som kanske många i vårt segregerade samhälle har svårt att ta till sig. Men ett ord som ger mig styrka, mod och trygghet.. Trygghet över att jag inte behöver gå själv genom livet. :)
Nedan kommer en sång som jag tycker är fantastisk och som ger mig gåshud - även om jag inte är katolik. Lyssna och njut!



Kommentarer
Postat av: Madde

Eller hur är de underbart när man träffar de personerna.. o visst finns de!!!

Ses imorrn..

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback