Glad sommar!

Jag är iallafall väldigt glad att det äntligen är sommar! Allt är så mycket lättare, roligare, vackrare och mer doftrikt på sommaren! Så här glad blir jag av bra väder ;-) :
 

Galen 27-åring löper amok i trädgården!

Behöver jag tillägga att jag har en förkärlek till knäppa/fåniga kort? Alla som har mig på facebook vet väl det vid det här laget, haha!  Nu ska jag ut och njuta av livet, sommaren och god mat! Jag funderar för övrigt på klassikern med början av Lidingöloppet i höst.. Någon mer som är på? :)

Kommentarer
Postat av: Eva Eriksson

:) Glad att du är glad =) hehe, du ser lycklig ut på bilden ;) nu ska jag bege mig till bolaget och sedan tillbaks i solen! Det är verkliegn såååååååååå underbart ute nu!!!! =) Jippi!!

Postat av: Madde

hahaha vilken underbar bild!!!! Precis som du haha!!

2009-06-29 @ 02:04:35
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback