Klockan tickar, dagarna går..

..och aldrig har jag haft så mycket att fylla dem med; förutom jobb, hus och hund som kräver viss uppmärksamhet så spär jag dessutom på med marathonträning, universitetsstudier och kurs på studiefrämjandet. Och ändå hinner jag bli frustrerad. Ha ha. Det är konstigt att vilja att tiden ska gå fort samtidigt som man vill att den ska stå still? Men det är klart, jag är ju lite konstig med.. :S

Löpträningen går iallafall bra, även om jag skulle vilja utöka träningsmängden till 4 pass i veckan (har inte riktigt orkat med det än) så går de pass jag gör förvånansvärt lätt. Snart smäller det dock - en månad kvar nu, iiihhh... Snacka om att (de dåliga) tävlingsnerverna redan börjar göra sig påminda. Bäst att gräva ner sig i kurslitteraturen igen och glömma allt vad nummerlappar, tunga steg, dåliga tankar, vätskekontroller och liniment heter! ;)


(Nedan: Världens största gökur i Triberg som jag för övrigt besökt med James och Outi. :) )

Time goes by so slowly for those who wait
No time to hesitate
Those who run seem to have all the fun
I'm caught up
I don't know what to do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback