Så tyst och tomt..

Även om det snart har gått 2 veckor sedan jag kom hem från Basel och livet går sin stilla gång här hemma med make, jobb, hus, hund och allt annat så saknar jag fortfarande mina två bästa kompisar otroligt mycket. De som har jobbat med mig har märkt att det skickas en del sms, något måste man ju göra för att stilla saknaden. Ta inte detta på fel sätt nu, jag är överlycklig över att vara hemma med min älskade man, men saknar bara mina kompisar otroligt mycket! Längtar tills mitten på oktober när jag får se er igen.. Och oförskämdheterna tar ny fart! :D

Oslagbar trio!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig! Öven om jag inte är lika oslagbar kan du alltid umgås med mig en smula, eller det kanske fr dig att längta ännu mer;) hehehe...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback