Då var det officiellt:

JAG AVSKYR SNÖN! Inte i vanliga fall, snön hör vintern till och allt det där. Skidor och bräda är också riktigt kul. Men löpning och snö - nej tack! Jag är döööödligt trött på snön nu. Hur kul är det med en tempopass där man har bakhalt i varje frånskjut? Ska man börja valla dojorna? Tyvärr biter inte icebugs särskilt bra om det inte är ren is.. :(
Plötsligt idag insåg jag dessutom varför jag haft ont på insidan av ena foten på sistone.. Jag har sprungit så mycket i snö och halt underlag att jag vinklar foten inåt för att få bättre fäste. Sjukt. Men sant. Det är nästan att jag överväger löpband. Men bara nästan.
Nu ska jag softa med lite varm nyponsoppa och klura på träningsprogram åt två goa kompisar med helt olika träningsmål.. :) Kul att man blir anlitad som "coach" ibland också.. :)
Tummen ner för snö på vägarna!
Härligt svettig efter "tempopass" som skulle gått bra mycket snabbare om det inte var för snön..

Kommentarer
Postat av: Danne

JAAAAA!!! Äntligen konverterat till den normala sidan!

Postat av: Miranda

Håller med! Bara ben och barmark nu!

2010-02-26 @ 00:06:56
URL: http://mirandasminut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback