Inte helt lätt..

..att begränsa mig till vad jag egentligen ska skriva om här på bloggen.. Ska det vara en träningsblogg, en allt-möjligt-blogg eller en djup blogg? I ärlighetens namn skrämmer mig tanken på att dela med mig för mycket också, även om det finns vissa ämnen som jag gärna skulle vilja skriva om.. Så det får väl bli mer fokus på alltmöjligt/träning antar jag.
Denna veckan är dock extremt pinsam ur träningssynpunkt. Visst, det är inte lätt att hitta ork och motivation till att träna efter att ha jobbat dagpass en hel vecka, men so what? Så har väl de flesta Svenssons det hela tiden? Skärpning nästa vecka nu.. Då ska jag börja följa Runnner's World's träningsschema för hur man ska klara av Göteborgsvarvet på 1.40.. Ska bli mycket spännande att se hur det går! Ska även försöka bättra på mina matvanor.. Det har blivit väl mycket kladdmuffins och semlor på sistone.. :S
Nej mina vänner - ny vecka - nya tag! Eller hur?
Någon som såg melodifestivalen igår? Vad glad jag blev av Salems låt! Han känns så otroligt snäll på nåt sätt, riktig svärmorsdröm! Och när han satt och spelade och log.. Hehe, både jag och Joel smittades av hans leende och satt och flinade i TV-soffan! :)

Kamma hem allt nu, Salem al Fakir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback