Hoppet är det sista..

..som överger människan sägs det. Jag kan förstå det. Även om man är tämligen övertygad om motsatsen så slutar man aldrig att hoppas! För mig kan en så enkel sak som ett foto inge hopp, men ännu bättre är förstås att få vara ute i naturen. Naturen slår aldrig fel. Oavsett sinnesstämning tidigare så kan jag fullständigt slås ur balans av naturens skönhet! Ibland kan jag känna en oerhörd glädje som nästan spränger i bröstet samtidigt som jag känner att jag har noll förståelse för att folk inte skulle vilja leva i denna underbara vackra värld. Det är en känsla som brukar sitta i en kort stund, men som generellt lyfter sinnesstämningen för resten av dagen. Så därför tänkte jag dela med mig av några foton som för mig utstrålar skönhet, hopp och livsglädje. :)

 

 

 

 

 

Alla bilder tagna på olika ställen runtom i Sverige. Gemensam nämnare: solen

 

 


Kommentarer
Postat av: Danne

Du kan ju onekligen detta med att knäppa bra bilder, det får man säga. Dagens mobiler har ju oftast riktigt bra kameror, så det räcker gott med det. Bara fotonördar som undertecknad kör DSLR. ;) Var faktiskt ute igår på en runda, och herrejävlar...jag imponerade mig själv. Kolla på min fotosida...om du minns den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback