Nu börjas det igen!

Igår betalde jag *äntligen* in avgiften till Göteborgsvarvet, eller ja, egentligen Polis-SM i halvmarathon, så nu har jag återigen ett mål med min träning och snäpper därför upp mig åtskilligt!
Något som också påverkat mig i positiv riktning är nya numret av RW. Det kändes enormt peppande, jag blir löpsugen bara genom att titta på det och låter det därför få ligga framme på köksbordet som en liten påminnelse! :)
Var ute en liten runda igår, ska nu byta om för att ge mig ut på backintervaller. Huga, jobbigt värre men välbehövligt.
Nåt annat som påverkar min löpning till att bli mer taggad är löpardagboken på jogg.se.. Inte så mycket min egen som att man kan jämföra sig med andra.. Och i mitt fall med min bror. Eftersom jag vet att jag inte har nån chans att springa snabbare än honom så kan jag åtminstone springa MER! :) Ligger för tillfället 4 km i lä, men efter dagens pass har jag återigen knappat in på avståndet!
Finns det nåt härligare än att nörda in sig totalt på löpning?? :) Tveksamt!
Japp, ut och spring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback