Tentaångest?

Näst intill iallafall.. Jag läser ju en kurs vid sidan av jobbet som det endast återstår en uppgift på innan den är klar. Denna uppgift har jag lyckligt förträngt under hela jul och nyår och inte ens läst vad den handlar om.
Glad i hågen skulle jag idag sätta mig och börja skriva, innan jag upptäckte att det faktiskt handlar om en uppsats! Visserligen inte särskilt stor sådan men ändå! Jag blev nästan gråtfärdig... Att först och främst komma på ett problemområde som jag vill skriva om, och sedan en frågeställning är ju jättesvårt. Att dessutom hitta litteratur som jag kan koppla till min frågeställning... Och med Torsby biblioteks underbara utbud av böcker om neuropsykiatri.... ÅNGEST! Och så bara en vecka kvar. VARFÖR SKULLE JAG LÄSA EN EXTRA KURS! (Nästa gång jag läser något vid sidan av ska det vara ett språk till!!!)
Jag hade faktiskt planer på att strunta i alltihop, men maken övertalade mig att jobba på. Så nästa söndag, efter att den är inlämnad, kommer jag att vara en mycket glad människa! :)
Men nu ska jag lämna plugget för en stund och ge mig ut med lille vovven nedan som inte är så fasligt liten längre.. :)

Alfons för ett drygt år sedan.. :)


Kommentarer
Postat av: Danne

Klart att du fixar det, du är ju den tuffaste tjej jag känner ffs! ;) För övrigt är du jävligt strong som fixar löpningen i kylan...jag har VÄLDIGT lätt för att känna diverse krämpor när termometern pekar på -15. =( Måste SÅ skaffa mig ett andningsskydd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback