The real CSI..

..eller kriminalteknik som det heter på svenska.. Idag hade vi sista lektionen och därmed slutövning/repetition på allt vi lärt oss.. Vi fick bl a pensla efter fingeravtryck...

Johanna penslar..
Johanna penslar för fullt!!

..sen fick vi varsitt "inbrott" som vi skulle göra en brottsplatsundersökning av.. Vi hade dock lite ont om tid.. Men vi hann topsa blod..

Jag topsar
Mycket koncentrerad på min uppgift..

"Blodig" tops
..och här har vi "blodet".

Vi fick också fotografera inne på "kontoret" efter fingeravtryck i "blod".

Fotografering
Koncentrerar mig om möjligt ännu mer.. :-)

Sista uppgiften var att dakta varandra.. Jag började på Johanna och hon tog sedan mina fingeravtryck..

Busted!
Såhär fin blir man efter en daktning.. :-)

Det var riktigt skönt att vi gick igenom allt igen! Annars hade man känt sig bra ringrostig när man väl kommer ut i Januari.. Och det är SNART!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback