Tjejsnack v. 49

Då var det dags för lite tjejsnack igen! Veckans tema är inredning.

  • Hur skulle du beskriva din inredningsstil? (Lägg gärna in en bild från ditt hem)
  • Jaa.. Ganska blandad.. Men mysigt tycker jag.. Mycket IKEA.. :-)

    Lägenheten
    Vardagsrummet

  • Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer?
  • Inte mycket.. Jag köper någon blomma eller ljusstake eller nåt litet emellanåt, men inköpen gör en ganska marginell skillnad i ekonomin..

  • Ditt bästa inredningstips?
  • Att försöka få lägenheten att se egen ut. Och jag är ingen förespåkare för den "sterila" looken. Jag gillar när det är mysigt, men inte övermöblerat. (Det är på gränsen i vår lägenhet, men den är ju inte så stor heller..)

  • Vilken är den värsta inredningstabben du gjort?
  • Vet inte om jag gjort nån tabbe direkt!? Inte vad jag kan minnas..

  • Vad vill du helst ha till ditt hem just nu?
  • En svart skinnsoffa till nya lägenheten.. Och två matchande fåtöljer.. *dröm*


    Kommentarer
    Postat av: Cajsa

    Vart har du köpt de röda pallarna under bordet? Vill ha, vill ha! :)

    Postat av: Cecilia

    Usch du kommer säkert att ha en jobbig graviditet... Eller sà màr du inte alls illa och har en alldeles fantastik graviditet bara för att du fasar för att det ska bli jobbigt.

    Det är verkligen smaskens att äta! Men jag màste passa mig, vill inte väga 118 kg igen, tack!

    Skönt när lärare kan vara peppande och härliga! Det är bäst när man fàr kickar! Vissa kan verkligen göra en deppiga men ibland sà lyckas de!

    Jag hàller pà och bakar kakor, det är ju st nicolaus eller vad det heter och Simon har fàtt en bok i st nikolaus present. En jättefin bok med bakning och matlagning för barn.

    Ha det bäst!
    Kramar //CC

    2006-12-06 @ 14:34:31
    URL: http://cicci.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback