Filminspelning med flams och trams.. Men SÅ roligt! :-D

Vi hade fått som uppgift att i basgrupperna spela in en film som handlar om möten. Sedan fick man välja  helt fritt, och det skulle gärna vara en humoristisk touch på det hela.. Det tog ett tag innan min basgrupp kommit fram till något bra tema, men sen bestämde vi oss för att ha "VM i polistaktiskt bemötande vid övergångsställe" dvs flera olika "typers" poliser (t ex beteendevetaren, kriminalteknikern, m.m..) ska hjälpa en tant/farbror över gatan.. Sedan får några domare poängbedöma insatsen.. Vi skrattade så vi grät, enkelt uttryckt, när vi gjorde filmen.. Och kanske ännu mer när vi tittade på resultatet!

Coola brudar.. ;-)
Camilla, Johanna och jag spelade Ingelstads specialinsatsgrupp, dvs de "hårda" tjejerna.. ;-)

Det blev ganska mycket flams och trams, men med en så ospecifierad uppgift och en basgrupp som vår, så kan det inte bli annat.. Synd att jag inte kan vara med på filmvisningen.. Skulle gärna velat se klasskompisarnas och lärarens min när de ser vår film, ha ha!

Kommentarer
Postat av: Danne

Daniel ska ha en kopia på filmen, just so that you know.

Postat av: Anonym

måste ju bara säga att bilden är såå häftig.. jag vill också!!!
ja usch va arg jag va på henne, hon har inte gjort så när hon va liten men nu när hon snart är vuxen då ska hon helt plötsligt!! men hon är för underbar ändå, gäller bara att inte visa det för henne hela tiden..

2006-11-15 @ 22:08:51
Postat av: Cecilia

Tja,
Ha ha ha jag skrattade bara jag sàg bilden! Det vore skoj att sen den! Jag älskar hemmafilmer. Skönt att du kan slappa snart! Det förtjänar du verkligen...
Ha ha ha du verkar ha träffat en hel del skojsiga människor pà din resa till USA, pà tal om det betalade du flygresan själv (emma undrar)?
Jag kommer fràn en by i Dalarna som heter Sàgmyra ligger mitt emellan falun,borlänge,leksand och rättvik, men jag har inte bott där pà 10 àr men föräldrarna bor kvar. Och nu har jag ju inget eget ställe i Sverige sà nu blir det att jag bor där när jag kommer till Sverige. Det är verkligen underbart där, alla àrstider.
Ta hand om dig!
Kram!

2006-11-16 @ 14:58:13
URL: http://cicci.blogg.se
Postat av: anna

måste bara berätta att jag är i alla fall kallad till fystesterna, fick svar idag!! så lite närmare är jag nu..
kom du in på första försöket? hur va fystesterna?
kramar å ha en trevlig helg
anna

2006-11-17 @ 18:05:21
URL: http://annazelda.blogg.se
Postat av: Vicky

Ah...va ni ar sota! :O) Hur gick det for er? Kram kram

2006-11-18 @ 13:33:20
Postat av: Cecilia

Sweet med musikal!!! Hoppas det var bra!

Jag har lägenheten för mig själv i helgen... Det är underbart! Och min polare Soph har huset för sig själv i 2 veckor, alldeles underbart!

Men du snart kommer ju du hit! Det är nu i veckan va? Shit vad snabbt tiden gàr...

Ha det bäst.
Kram Cicci

2006-11-18 @ 15:17:52
URL: http://cicci.blogg.se
Postat av: anna

ska göra dom i mitten av januari så det är nästan två månader kvar, så nu är det bara å träna järnet.
så du kom in på första försöket, händer itne så ofta va? eller jag har iof ingen aning, va nån som sa att man brukar komma in p 3,4 försöket.
trevlig söndagkväll!!

2006-11-19 @ 21:55:55
URL: http://annazelda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback