Tjejsnack v. 46

Veckans tema är fika.. (Ett tema som för övrigt passar mig alldeles utmärkt!) :-)

· Hur ofta går du på café?
Inte särskilt ofta faktiskt.. Fikar på Börjes när vi har körlektion.. Och köper ofta kaffe i skolan.. Men det är sällan som jag går på café bara sådär..

· Vad köper du oftast när du fikar?
Kaffe och någonting till.. Alltid vaniljbulle på Börjes.. :-)

· Favoritcaféet?
Starbucks! Eller Johans Café i Jönköping

· Vad föredrar du; kaffe, te eller varm choklad?
Kaffe!! Jag är gravt koffeinberoende!

· Hur mycket pengar lägger du ner varje månad på att fika?
Vet inte riktigt.. Inte så mycket.. 100 kr max? Fikar väldigt mycket hemma dock.. :-)

Sb kaffe
Favvokaffet!!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Såg att du brukar gå vid brände udde...om du fortsätter efter grillplatsen kommer du in i skogen (det finns en stig som leder dig runt så du kan inte gå vilse=) Ett hett tips...Milla älskar att springa omkring där...och dessutom blir rundan lite längre =) Kram från grannen nedanför

2006-11-13 @ 18:43:08
Postat av: Joanna

Näe men det är ingen fara, milla studsar över dem och det är bara ett par träd som fallit sen är det fint igen =) Jag och Magnus sa faktiskt att när det blir lite bättre väder (typ snö) så skulle vi ju kunna gå till grillplatsen och grilla lite eller något. Nu är det ju inte så kul...pissväder säger jag bara!

2006-11-13 @ 19:24:15
Postat av: Danne

Danne kan också fotografera. ;) Men säg inte att vinter är vackert. Don't ever say that again! ;) Ska nog posta mina sommarbilder från Mallorca istället...hähä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback