Tjejsnack v.45

Här kommer veckans frågor:
Temat är Halloween/Alla Helgona

· Har du varit på någon Halloweenfest i år?
Nej, det har jag inte.

· Ditt bästa tips för en lyckad Halloweenfest?
Att alla klär ut sig till max, och att alla är "in the mood" och kan släppa loss.
 
· Det bästa du  klätt ut dig till?
Bästa och bästa.. Jag har nog aldrig satt en 10-poängare.. :-s Men det var en succé när jag fyllde 21 och fick en getingutstyrsel av mina kompisar som jag skulle ha på mig hela kvällen.. Har nog aldrig fått så mycket uppmärksamhet (och blivit så uppraggad) som då, ha ha!

· Har du sett ett spöke någon gång?
Nej, inget riktigt.. Men mina bröder klädde ut sig med hjälp av lakan när jag var liten och skrämde upp mig rejält. Det har satt sina spår.. :-/

· Har du besökt någon grav i helgen?
Jag stod utanför kyrkogården här på Sigfridsområdet och ägnade mina döda släktingar en tanke.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej,
Det är plusgrader här. Nu har det till och med blivit 10 grader, sà det är mellan typ 2-13 grader varmt.
Jag har varit och spanat pà herbstmesse men jag är sà pank sà jag har inte ràd att àka karuseller. Har bara ätit brända mandlar... Men det var toppengott... Just ja àt brända hasselnötter med... Verkar mer som om det är en prioritering, he he jag hade ju kunnat àka karuseller ist för nötterna och mandlarna... men men.

Oj 17:e det är ju jättesnart! Vad spännande att du är klar polis sen efter nyàr :D Det har du verkligen gjort bra!!!
Ta hand om dig och din familj... Kram CC


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback