Tjejsnack v. 44

Jag missade tyvärr mitt tjejsnack förra veckan eftersom jag var iväg.. Då handlade det dessutom om resor!! Men men, jag kommer igen med nya tag denna veckan; nu är temat datorer och internet..


Vilken sajt besökte du senast? 
Yahoo.se, tråkigt nog.

Vilken sajt besöker du oftast?
Ja, det finns några jag varierar mellan.. Mina bloggar, andras bloggar, Vicky och Millas resedagbok samt aftonbladet. Vovve är jag ganska ofta på också.. :-)

Vad har du för dator?
Tjaa, nån HP.. Minns ej vilken modell..

Vilken text kommer upp om du trycker ctrl + v?
Då kommer dessa frågor, eftersom jag kopierade dem från mailet..

5 saker du googlat på nyligen?
Strasbourg, Anthony Thuillier, forex, väderprognos, Starbucks..

Roligare än så blir det inte.. :-> Mina datavanor är nog ganska tråkiga! Ja, synd att jag missade restemat.. Där har jag mer roligt att berätta! Ja ja, vi får se vad det blir för tema nästa vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback