Minicase 1

Idag hade vi minicase på självskyddet. Vi hade fyra olika scenarion, och gick ihop 4 och 4. Två skulle agera poliser, en figurant och en observatör. Riktigt roligt. Sen fick man förutsättningar som figurant för hur man skulle agera, och poliserna fick en kort information om vad ärendet gällde. Jag började som obsevatör..

Jag med kniv

..och gick sedan över till att bli aggressiv, beväpnad biltjuv. Poliserna lyckades dock avväpna mig och få kontroll över läget ganska fort..   

Skyddsvisitation

Sedan var det min tur att vara polis.. I första scenariot fick vi en "fylla", som var knappt kontaktbar.. Vi visiterade honom på plats..

Fyllelyft

..och bar sedan in honom i bilen.. Nästa case var lite svårare, men det är riktigt bra när man får tänka till!! Rolig övning, mer sådant vill vi ha! :-) 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej. Du är sà häftig i din polisutstyrsel! Bra med kvinnlig kraft! Ha ha ha fan vad jag skrattade àt musikvideon (snor och lägger pà min blogg) fatta vad länge de màste ha tränat! Fick jag dagens skoj iallafall!
Nej man orkar inte vara social hela tiden... Jag kände mig riktigt vis faktiskt! Idag är jag sjuuk, usch usch, känner mig riktigt nere... men jag hoppas att det gàr över snart. Hur màr du själv?
Ha det och gosa med vovven.
Kram Cicci


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback