Tjejsnack v. 7

..och då var det dags igen! Temat är alla hjärtans dag.

· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?
Jaa.. Jobba fram till 4-snåret.. Sen åka och mocka hos hästen.. Och sen blir det nog hem och måla en vända.. Dvs noll romantik!

· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka?
Tja, nåt litet har jag väl köpt.. En blomma eller nån liten gullig symbol av nåt slag och det har bara skett till min make.

· Hur ser din drömdate ut?
Jag är helt nöjd med en fika med en mumsig kondisbit. Men guld vore väl en härlig hemlagad 3-rätters middag.

· Bästa Alla hjärtans dag minnet?
Har inget särskilt.

· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år?
Jag tycker att Britney Spears verkar vara olycklig, så jag skulle vilja ge henne lite omtanke, ha ha!

Hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback